Piiitkästä aikaa kerkesin Neuleystävien tapaamiseen tänä iltana. :)
Niin se vaan on että kolmivuorotyö haittaa harrastuksia..oisinko
viimeks ollut neuletapaamisessa peräti niinkin kauan sitten ko
huhtikuun lopulla.. :/ Tällä kertaa meillä oli vieraileva tähtikin
mukana, Mari Oulusta. Kiva ko tulit, oli mukava tavata! :)

Asiasta miljoonanteen, kun oon unohtanut kertoa..
Joskus Juhannuksen jälkeen postiluukusta tupsahti (eiku
postistahan mä sen hain) syksyinen vyyhti Ilun Kainuunharmasta, Huivilankaklubin viimeinen lähetys. Ei ehkä ihan minun väristä, mutta
kaunista, niin kaunista (oikeesti vähän ruskeampaa mitä kuvassa).

100% kainuunharmas

Niin, ja noista eilen ostamistani langoista oli kyselty vaikka ja mitä.. :)
Elikkä siis, työpaikkakunnan eli Pietarsaaren Prismasta ne ostin.
Puro (100% villaa muuten!) oli 3,20€/50g ja Pom Pom 6,90€/100g.

Muissa kaupoissa en oo uutuuksia nähnyt, mutta en oo kyllä
kauheesti ettinytkään enkä ees oikeestaan vielä ollut osannut kaivatakaan uusia (syksy)lankoja, oonkohan mahollisesti jopa ihan unehuttanut kokonaan lukee viimesimmän Novitankin kun mulle
nää vyöte- yms. uudistukset tuli kyllä ihan täytenä yllätyksenä..
Vai oisko se niin ettei se ihan uusin lehti oo vielä ees tullutkaan?

Puro

Neuletapaamisessa tuli mieleen että tuosta Purosta voisi tehdä
vaikkapa tämmöisen kaulurihuppusysteemin. Mutta oikeeesti,
mun varsinaisia käyttökokemuksia langoista yleensäkin ei ehkä
kannata jäädä odottamaan..sitä kun ei voi tietää neulonko
niistä kenties ens viikolla, ens vuonna vai millon.. :D