Tänään mulla oli varsin tapahtumarikas vapaapäivä,
pitäen sisällään autokauppoja, vierailun kaverin luona
naapurikunnassa ja vielä neuletapaamisenkin. :)

Ekaks tahon tietty esitellä mun uuden menopelin. :)carina2.jpg
Toyota Carina E vm.-96. Loving it! :)

Sitten ne muut ostelut. Neuleystävien kanssa oltiin
illalla Katariinassa tutustumassa syksyn uutuuksiin.

Tämmösten ostosten kanssa tulin kotiin:
katariinasta.jpg

Tuosta punamustasta Wendy Fusionista meinaan tehä
semmosen lyhyen ponchon/keepin, vaimikäsenytoli. :)
Noron sukkalanka napsahti mulle arvontavoittona.
Mun eka Noro-kerä ikinä! :)

Marin innottamana ostin tollasen muliinilankojen
säilytyslokerikon josta oon haaveillut jo pitempään.
Joo-o, kyllä mä semmosiakin käsitöitä joskus teen,
vaikka nyt onkin kyllä jonkin aikaa siitä kun oon
viimeks moisiin lankoihin ees koskenut..mut jospa
sitä sais vaikka inspiraatiota järjestelypuuhista.. :)

Lehtinen kaupantekijäisiä. Sitten mä ostin vielä
mun ekat satasenttiset pyöröt, pitsiaddit tietysti. :)
Lootan päällä kiinnityssysteemi Caverniin, jos se nyt
jokukerta vaikka valmistuis..en oo kyllä koskenutkaan
siihen aikoihin..tarttis varmaan tehrä jotain.. :D