Tulin just neuletapaamisesta. Puikoilla on Jepyn polvekeraidalliset sukat. Huomenissa varmaankin on sitten näytettävää niiden suhteen.. :) Ennen tapaamiseen kiiruhtamista hain postista maksikirjeen. Itseasiassa lappu siitä tuli jo eilen mutten vaan jaksanut lähteä hakemaan kun ei ollut muuta asiaa. Eh. Lähiposti/Siwa on muutamansadan metrin päässä, mutta silti. :D Oli semmonen vetämätön olo eilen..

Arvelin kyllä mitä postia siellä saattaisi olla odottamassa.. Ja oikeinhan minä arvelin. SNY-postiahan siellä! :) Heti tunnistin kivasti paketoidun paketin kun postin täti sen hyllystä otti. :) Tällaisia ihanuuksia se piti sisällään:
SNYlta_syyskuu.jpg
Kaksi kerää Katian Diana-lankaa, bambuiset laukunkahvat, karkkia, vyönsolkia ja kirjeen joka oli kirjoitettu tapettipaperille ja kääritty rullaksi. Kiva idea! :)

Ihanaa lankaa! Ihanan pehmää ja nappivalinta värissäkin. Uusi tuttavuus on minulle tuo lanka muuten. Saas nähdä mitä siitä syntyy.. :) Ei ollenkaan haittaa etteivät kahvat olleet pyöreät, itseasiassa minähän löysin messuilta yhdet sellaiset jo. Jänskättää kyllä jo millaisen kassin tekisin, ikinä ennen kun en ole tällaisiin valmiisiin kahvoihin laukkua vielä tehnyt..mutta onhan noita malleja lehdet ja netti pullollaan. :)

 Vyönsolkiin on idea mietinnässä, jossain kirjassa muistelen nähneeni moninvärisen, virkatun vyön, ehkäpä teen sellaisen. Nuo karkit [namnam, mumsmums :)] oli muuten kans tosi kiva juttu. Olin aatellu et jotain hyvää pitää ostaa kotia lähtiessä, mutta onneks nuo kanssaneulojat oli niin innokkaita että saivat mut aukaseen paketin jo tapaamisessa eikä vasta kotona, niinku olin alunperin aatellu jännitystä säästää niin ei tarttenutkaan ostaa mitään kun namia tuli lahjaksi. :)

Ihan kyllä punastuttaa kun SNY:ni oli kehunut mua "todella taitavaksi ja luovaksi neulojaksi".. :) Enhän minä...kun melkein kaikenhan minä teen aina ohjeista suoraan enkä ees osaa saati uskalla mitään itse sävellellä.. Ja perushelppoja juttujahan minä vaan teen, en mitään huippuvaikeita, kun ei sellasiin ees riittäis hermot meikäläisellä. :D No, onko tää nyt sitten sitä kuuluisaa pohojalaista vaatimattomuutta vai mitä, mutta tosi otettu olen kyllä noista kauniista sanoistasi. :) Niin, ja paranemista sinne suuntaan. Toivottavasti tuo ikävä syysflunssa alkaa hellittää pikkuhiljaa. *halaa*

Mutta...nyt laittamaan teetä...kohta alkaa House m.d taas pitkästä aikaa! ♥
housebanner_by_u_fisch.jpg
banner by u_fisch at Livejournal