Kävinpäs tänään sitten kirpparilla pitkästä aikaa kun sitä tuossa haikailin. :) Tietysti tein löytöjä, kuinkas muutenkaan. :) Vinkkinä vaan muillekin että Kirpputorimarket täällä Kokkolassa, Kallentorin kauppakeskuksessa on se paras paikallinen kirppis. Ehdottomasti. Siellä kannattaa kyllä käydä jos tännepäin sattuu eksymään. :) Pieni varoitus kuitenkin sen suhteen että on enemmän kuin todennäköistä että sieltä ei tyhjin käsin sitten lähdetä. :)

Kävin kanssa kurkkaamassa Cittarissa josko siellä ois alelankaa joka houkuttelis mua. Ei oikein onnannut..Yhen kerän vaan ostin, kun melkeen kaikki oli joko loppu tai sitten oli vaan jotain haaluja värejä jäljellä. Halppiksessa kävin kans mutta siellä ei ollut kuin ne Fannyt puoleen hintaan enkä niistä niin välitä. Tosin siellä sitten samalla huomasin että lanka jota just ostin Cittarin alesta oli HH:ssa näköjään saman hintaista normaalihintaisena. Ehm..

Tässä ne ostokset sitten:
ostokset-1.jpg
Pinkki Nalle Colori CM:stä 4.75€. Pyörään geelisisustainen satulanpehmustin [viimeinkin, tätä mä oon himoinnut jo kauan mutten vaan oo saanut aikaseks hommattua.. :)] Halppiksesta 8.40€. Kirppikseltä Aarikan puinen kynäteline 2.50€ [aivan ihana retrojutska! ], CD:t 2€/kpl ja nappeja sitten näköjään innostuin oikein hamstraamaan...vaikkei nyt oikein mitään erityistä tarvettakaan niille ole.. :D [oranssit ja punaiset yhteenä 1€, mustat yhteensä 0.80€ ja mustanharmaat 0.50€.]

Mutta sitten, se isoin ja ihanin ostos, todellinen LÖYTÖ!
Tooooosi
värikäs isoäidinneliöviltti! Ja vaan kympin! :)
virkattu_peite.jpg
12 x 18 ruutua eli yhteensä 216 ruutua. Langat on jotain sekalaisia-en-tiiä-mitä.. Itekin olin aatellut tekeväni tuontapaisen, mutta taitaapa jäädä tekemättä kuin noinkin edullisesti sai valmiin. :) Ja siinä olis kyllä mun virkkuuvauhdilla mennyt pieni tai ehkä paremminkin suuri ikuisuus jokatapauksessa..

Niin joo, ja sitten tässä yks päivä ostin tään, uuden Muumimukin kokoelmiini. Nyt mulla on kymmenen! :)
uusimuumimuki2.jpg