Tänään mä sain kivaa lankaisaa postia, mun snyyltä. :)


Vielä ihan viime minuuteilla syöksyin sitä tuolta lähikaupan asiamiespostista hakemaan. :) Siwa on kiwa. :) Eikös sitä
tämmönenkin mainoslause ollut joskusmuinoin? :)

Novitan mustaa Kaarnaa [et arvaa kuin monesti oon noita
kaupassa hypistellyt! :) Kaulahuivin varmaankin teen, kuten 
snyykin ehdotti], Talvi-Nallea [jota mulla jo kerän verran
olikin, mut nyt on kaks kerää, ei se haittaa. :)]
snylta_lokakuu.jpg

..ja i-h-a-n-a-t, tosi kauniit punaiset silmukkamerkit,
ihan mua varten jostain tilatut. :)
snylta_lokakuu-1.jpg


Jotain omatekemääkin snyy lupailee seuraavaan pakettiin,
jännää. :) Se onkin sitten jo kierroksen viimeinen lähetys.
Miten ihmeessä tää aika onkin mennyt näin nopeesti?

Täytyy sanoa etten edelleenkään kyllä yhtään osaa arvata
kuka pakettien takana mahtaa olla..joka kerta kun ne on
ollut eri paikasta lähettyjäkin niin ei kyllä sen perusteella
ainakaan keksi mitenkään..lienee tuo mun snyy
matkustelevaa sorttia tai sitten sillä on jotain
 salaisia apureita ympäri maata. :)
 
Tänään saamastani mailista tosin ens aattelin että
tietääköhän se sny mut paremminkin, kun osasi sanoa
mistä kaupunginosasta oon..sitä en ainakaan täällä
blogissa oo mielestäni  kauheesti mainostanut, vaikkei
se mikään salaisuuskaan toki ole. Mutta joo, näkyyhän
tuo tietty itellan pakettien seurantasivultakin
että missä paketit on seikkailleet..jaa-a.. :)