No niin.
Ne on sitten Pekingin Olympialaiset ja Ravelympialaiset 2008 avattu.
H-hetkellä olin tietysti töissä, mutta vähän sieltätäältä ehdin eilen silti
avajaisia vilkuilla, vaikkakin Suomen joukkueen kentälle saapuminen
 ja Olympiatulen syttyminen jäivätkin valitettavasti näkemättä.

Beijing-Olympic-2008.jpg

Jo liittyessäni Suomen Tiimiin tiesin että neuleolympialaisten
lajini tulee olemaan Shawl Relay, eli huivilla lähdetään mukaan. :)
Ihan viime tipassa malliksi valikoitui Kiri. Mustana, joten se pääsee
samalla mukaan myös Project Spectrumin viimeiselle osuudelle. :)

ps2008.jpg

Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa sitten aloitin ja
neuloin huivin ekan kaavion. Eihän tästä kuvasta nyt
tietenkään paljoa näe, mutta siinä se nyt on kuitenkin. :)

kiri - start

Puikot nelosen pitsiaddit, lanka kaksinkertainen MerinoOro.

Ehkä eniten haastavaa tässä projektissa on mulle se että vuorotyössä
neulonta-aikaa ei oo niin paljoa mitä päivätyössä käyvillä. Mun kun tulee
tosi harvoin neulottua esim. aamupäivällä jos oon menossa iltavuoroon.

Ja toki tälle 17 päivän kisa-ajalle on jo tiedossa ns. pakollisia
iltamenoja niin aamuvuoropäiville kuin vapaapäivillekin.. Mutta eiköhän
sitä selviydytä, laskeskelin että jos sais tehtyä pari kakkoskaaviota
per aamuvuoropäivä/ohjelmaton vapaapäivä niin se pitäis olla siinä.
Mutta jos oon reippaampi niin sitten se valmistuu aikasemmin. :)

Niin joo ja sitten vielä se, että tämmöstä neuletta en mieluusti ota
reissuun/muualla neulottavaksi kuin kotona, että sekin vähän rajottaa.
Ja onhan niitä muitakin keskeneräisiä mitä pitäis saada valmiiksi.. :)

teamfinland.jpg   

ravelympics_big.jpg