No niin. Nyt sitä on sitten sotkettu taas litkujen kanssa. Ihanaa. :)
Kauanhan minä olin tätä jo meinannut ja meinannut mutta nyt en
enää millään malttanut kun niin monessa muussakin blogissa
on esitelty ihania koolailuja viime päivinä. :)

Värjäilin Kool-Aideilla siis muutaman vyyhdin lankoja. :)
Niin ja yhdet hanskat! Jotka näyttivät alunperin tältä:
koolaus1.jpg
Ei aavistustakaan mistä langasta ne on neulottu. Oon ne äitiltä saanut.
Muttakun valkoinen ei pysy kauan valkoisena niin en niistä oikein tykkää..
Osaako joku muuten sanoa mikä malli tuo on?

No, ne menivät punaiseen Cherry-liemeen..
koolaus2.jpg

...mikrotusta...
koolaus3.jpg
Ei muuten ihan hevillä lähtenyt tuo väri liemestä vaikka mikrotinkin..oisko ollut
neljästi...noh, kaadoin liemen uusiokäyttöön toiseen keitokseen myöhemmin. :)

Tässä puolestaan aurinkoinen liemi. Pineapple (3 pussia) + Lemon (1 pussi).
koolaus4.jpg
Langasta en tiedä mitä se on, Sinisen Langan Katjalta oon sen vaihdossa saanut.
Toisen kerän (ei kuvaa) värjäsin punaisella Cherryllä (2 pussia + hanskaliemi).

Tässä se varsinainen koolailuprojekti, eli Mystic Light-huivin langat.
koolaus5.jpg
Kaksi kerää Nallea. Luulisi riittävän. :) Värisatsi per kerä: Pink Lemonade
(2 pussia), Soarin' Strawberry Lemonade (1 pussi) ja Orange (1 pussi).

Tässä kaikki tekoset kuivumassa..palataan asiaan kun ovat
kuivuneet ja olen saanut rullattua langat taas kerälle. :)
koolaus6.jpg
Vyyhditettyä lankaa jäi vielä jonkin verran..mutta eiköhän
nekin vielä joskus tule värjäiltyä.. :)

ps. lisäsin eiliseen Fifi-postaukseen pari uutta kuvaa. :)