Sain tänään ihan mahtipostia. Kyllähän minä tiesin mitä, joten
mikään yllätys tää ei ollut, mutta silti oli tosi jännää avata pakettia. :)

Kaikki lähti siitä että ihastuin näihin... Ja viime viikolla
 sitten lähetin Kristiina S:lle vähän kankaita..
P1110092.jpg
Punaoranssiraidallinen on joku Marimekon palalaarista löydetty pala, tuosta
toisesta oon tehnyt verhot ja se on ostettu Eurokankaasta jokunen vuosi sitten.

Tämmöset sitten putkahti postiluukusta tänään:
puikkopussikot1.jpg
Ihanat! :)

Ainakin tää puikkokaaos pitäs saada niihin järjesteltyä..
..ja ehkä enempikin jos vaan mahtuu..
puikkokaaos.jpg

Osa mun puikoista [esim. bambut ja uudemmat pyöröt
(joissa on omat pussit tallessa) ja tietty pitkät puikot] jää edelleen
näihin jo täällä aikasemminkin esiteltyihin säilytyspurkkeihin.

Pienen puikkoinventaarin ja mittailun jälkeen..
Ai että ne onkin just hyvät, ihanat! :)
puikkopussikot4.jpg

Sukkapuikkojen taskusto:
puikkopussikot2.jpg

Ja pyöröpuikkojen taskusto:
puikkopussikot3.jpg

~ ♥ ~ Iso kiitos vielä Kristiinalle! ~ ♥ ~

Aihetta hieman sivuten, virkkuukoukut mulla on muuten
tällaisessa, jo kyllä vähän rähjääntyneessä Diddl-metallipenaalissa:
koukkukotelo1.jpg
Tästä minen luovu! :)

Riittää aivan mainiosti mun muutamalle koukulle. :)
koukkukotelo2.jpg