Monenlaista vaihtoa ja "kauppaa" on taas suoritettu viime päivinä
Kierrätys-blogin kautta. Kivaa. Ensimmäisen Pääsiäiskortinkin sain. :)
vaihtareita.jpg
Suuri Käsityölehden kansio Maajulta, Tupperin pikkujuttuja Pikku-Heidiltä,
Sheryl Crow:n levy Tuija-Marialta ja helmikoru askarteluun Tiinalta.

Erityisen mielissäni olen tuosta lehtikansiosta. Viimeinkin sain kaikki SK:t
arkistoitua kansioihin. Ainakin vähäksi aikaa. :) Ja vallan passelisti sopii
tuo vanhempaa sarjaa oleva kansio mun vanhemmille lehdille. :)

Tupperin avainperiä ja magneettejahan mä keräilen, joten ne on aina kivoja. :)
Noista mulla olikin ennestään vaan tuo magneetti ja sehän on vaan kiva että sain
nyt sille "parin" joten ei haittaa yhtään. :) Tuosta purkinkannenaukaisuapulaisesta
olikin äitin kanssa puhetta tässä joku kerta että jos saan käsiini toisen sellaisen
jostain niin hän saa sen sitten. Tää oli ihan täys ylläri mulle että sain sellaisen nyt! :)

Servettipostia lähtee Heidille ja Marjutille heti pyhien jälkeen.
Kiitos kaikille vaihtokavereille! :)