Mepä vietettiin tänään Neuleystävien pikkujouluja Eijan luona.
Hauskaa oli, opeteltiin sitä konttineulettakin. Eija ja Pirjo
oli sitä luvanneet opettaa ja me muutamat jotka ruvettiin
harjotteleen oltiinki niin ahkeria ettei melkeen
 meinattu malttaa lähtee kotia ollenkaan. :)

Tämmöseltä näyttää mun konttisukan alku.
konttisukanalku

Taitaa tulla jättiläisen sukka, mutta jos mää oisin ruvennu
 jollain ohuilla langoilla heti alkuun yrittään niin ois varmaan
jäänyki pelkäks yritykseks koko homma.. Mutta ei se oikeesti
ollukaan yhtään niin vaikeeta ku olin ehkä aatellu. :)

Me saatin muuten porukkaan uusi vahvistuskin, Johannan
5-vuotias Liinu-typy, joka sai toimia neulomisen lomassa lahjapakettienjakajatonttuna yhdessä Kristan kanssa. :)
Pirjolta löytyy blogista kuvia, käykääs kattoon.

Mä pakkasin pikkujoulupakettiin tämmöistä sisältöä.
pikkujoulu3.jpgpikkujoulu1.jpg
pikkujoulu2.jpg
Muki täynnä konvehteja ja Bukowskin ihana
 nallekirjanmerkki. :) Paketin sai Pirjon työkaveri Marja.

Mun saamasta paketista paljastui..
 nalle
Ruskeaa Nallea mulla ei ole koskaan aiemmin tainnut
vielä ollakaan. Geisha on namia, alltime-suosikkeja! :)

Ens kerta onkin sit jo viimenen kerta ennen Joulua..

pikkujoulutonttu

Tää tonttu kyselee josko me vaikka voitais mennä
 Tyynelän Tonttulaan vieraisille.. :) Ilmottelen sitten. :)

 Moni varmaan näki Eijaa tonttuineen Tampereen messuilla.
Ihania. Tonttula on kyllä joulufanin paratiisi, tosi kaunis ja
 tunnelmallinen miljöö. Ite oon käynyt siellä kahdesti ja jepjep,
 oma tonttukin löytyy ja se on jo kaivettu esille kaapista. :)

tyynelantonttu.jpg
Sen nimi on Valtteri. :)