Eilen mulla oli varsinainen shoppailupäivä. :)
shoppailuja0208.jpg
Ensinnäkin kävin hommaamassa tiffanykelloon koneiston, viisarit ja numerot.
Löysin Siluetista myös tuollaisen valkoisen kynän jonka tapainen opellakin on.
Tarttuu hyvin tummaan lasiin. Niin ja korurenkaita ostin kanssa.
Oli tullut tuollaisia paketteja missä on  50kpl. :)

Anttilan levyalesta bongasin Tori Amosin uusimman ja leffalaarista Riisutun miehen. Siis uskokaa tai älkää, en oo vieläkään nähnyt sitä! Lankaosastolla kävin myös
hypistelemässä, mutten ostanut mitään. Mamboa olis ollut tarjouslaarissa, mutta enää vain sinisenä. Höh. Seiskaveikat ostin kotimatkalla Siwasta, se ykkösbonustarjous on vieläkin voimassa. :)

Seppälässä shoppailin mm. toppeja ja yökkärin. Mulla oli sellanen etuseteli millä
sai kympin alennusta kun shoppaili tietyn summan veran. :) Kuten Tikrukin mainitsi,
 kivassa yökkärissä nukkuu hyvin ja niin se kyllä on minustakin. :) Harmi ettei niitä
omppuyökkäreitä ollut oikein mun makuun olevissa väreissä.. Hmpf.
Niin joo, ja ostin minä jotain meikkejäkin mut ne ei oo kuvassa.
Ja ihkut Hello Kitty-sormikkaat! :)

Niin ja sitten se kivoin ostos. Tai ostos ja ostos, puhepakettipuhelin! :)
Nokian 5610 XpressMusic siis. Sitä oon tässä nyt opetellut käyttämään..
Tosikiva vekotin kyllä, siitä löytyy mm. kamera, radio ja musasoitin.
Ja niin on mun värinenkin että! :)