Onpas blogilistalla taas päivityksiä kovasti kun oon ollut pari päivää poissa koneelta..paljon lukemista, mutta on sitä myös paljon päivitettävää asiaa itselläkin, joten taitaapa tulla muutama kirjoitus tälle illalle. :)

Jatketaanpa vielä lisää JYV-aiheella. :) Minä sain vastaavasti oman pakettini
 Marilta, kuten sen saapumisesta jo jokin aika sitten kerroinkin. :)
JYVpaketti2.jpg
Pakettilaatikko on oiva säilytyskapine, tällä hetkellä mulla on siellä joulukarkkia,
mutta jatkossa sinne saattavat päästä säilöön jotkin monista joulukoristeistani. :)

Itse asiassa avasin paketin vasta joulupäivänä. Aattona en ehtinyt/malttanut ja Jouluyön Messun jälkeen olin niin väsynyt etten enää jaksanut vaan päätin jättää jännitystä vielä seuraavallekin päivälle. :) Paketin punainen teema jatkui sen avatessani... :)
JYV1.jpg

Voi että mitä kaikkea se sisälsikään! :)
JYV2.jpg
Marin itsensä pistelemä kaunis ristipistokortti, ihanat punaiset sukat ja helmikoristeiset rannekkeet - molemmat tietysti omatekoisia :), tuoksukynttilöitä sekä glögin tuoksuisina tuikkuina että isompana mansikan tuoksuisena pöytäkynttilänä, ihanaa punasävyistä villaa ja pellavaa sisältävää hahtuvaa Pikku Punatulkusta [oho! kaikkea sitä onkin. tää on siis ihan uusi tuttuvuus mulle, mitenkähän se mahtaa huopua?], Fazerin tummaa suklaata konvehteina [enpäs oo aikasemmin huomannutkaan että sellaisiakin on] ja paketin päällä ollut niminipsu, joka on kätsy laittaa sellaiseen pyyhkeeseen josta puuttuu syystä tai toisesta se hankki. :) Niin joo, ja olihan siellä paketissa vielä Joulukirjekin minulle. :)

Sukat on kuin mulle tehty, just hyvän kokoiset ja ihanat muutenkin.
Heti tietysti pistin ne jalkaan ja lämmittävät ne aina viluisia varpaitani nytkin. :)
JYVsukat1.jpg

JYVsukat2.jpg

Marin aiemmista postauksista aavistelinkin että sieltä saattaisi olla tulossa
jonkinlaista helmikoristeista juttua.. :) Rannekkeethan ne. :) On niissä ollut
kyllä hommaa - yli tuhat helmeä niissä on yhteensä!
JYVrannekeet1.jpg
Harmi vaan että ne ovat kapoisiin ranteisiini himpunverran isot..

..mutta voihan ne toki vetäistä vähän ylemmäskin. :)
JYVrannekkeet2.jpg

~♥~ ISO KIITOS ihanasta ja tosi onnistuneesta paketista, Mari! ~♥~