Viime viikon perjantaina mulla oli vapaata ja päätin
 lähtee vähän maakuntiin. Ekaks tsekkasin itseni
Kannukseen ja siellä tietty Löytölaaksoon.

Tämän näköinen pulju. Uteliaille lukijoille "silmäniloksi"
pikasesti auton ikkunasta kännyköity kuvanen. :)
Tavaraa laidasta laitaan ja hal-val-la. :)
loytolaakso.jpg

Sitten suuntasin Ylivieskaan. Kärkkäiselle, tottakai.
Siellähän kun oli Sikapäivätkin. Hyviä alennuksia ja
ilmaset ruuat kotakeittiöstä. Kinkkukiusaus namnam. :)

kinkkukiusauskota.jpg

Suurin osa mun ostoksista oli tällä kertaa tavalla tai
toisella hyshys-asioita. Joko SNY- tai SKY-salaisuuksia,
niin ja löysin mä kans jo jotain joululahjajuttujakin,
 siitä oon kyllä tosi tyytyväinen. Hyvähyvähyvä! :)

Ihan kaikki shoppailut ei ollu kuitenkaan
 salaisuuksia, joten on mulla jotain näyttääkin.
No lankaa tietysti, ja vähän jotain muutakin. :)

langatjamuut.jpg

Red Heartin Babya ja Mozart Coloria, uutta Teddyä,
Punainen rullamitta ja Prymin kivat puikkostopparit. :)
Tänään kauppareissulla ostoskoriin tunkivat sitten
nuo Lidlin sukkalangat ja virkkuukoukkusetti. :)