Oon tuossa jo jonkun tovin tätä miettinyt ja tullut siihen tulokseen että on aika hassua kun jotkut bloggaajat [aika monet, itseasiassa] vastaavat saamiinsa kommentteihin oman bloginsa kommenttisivuilla..

Itse en tee koskaan niin, vaan vastaan kysymyksiin aina joko kysyjän blogissa kommentoimalla tai sitten omassa entryssä blogissani, jos on jotain sellaista mitä on monikin kysynyt tms.

Ei mun ainakaan tule käytyä kattomassa kaikkien ihmisten blogien kommentteja moneen kertaan jälkeenpäin siinä toivossa että josko sinne olisi mulle vaikka vastattu jotain. Varsinkin jos on kyse sellaisesta blogista missä olen ollut satunnainen vierailija. Ja muutenkin, miten sitä nyt kaikkea muistaa ja ehtii kun kuitenkin seuraa useita kymmeniä blogeja..

Tää nyt on tietysti vaan mun mielipide, mutta mitä mieltä te muut olette tästä?

Livejournalissa, jossa olen blogannut reilut pari vuotta ennen tämän blgon perustamista, on kyllä mielestäni paras kommentointisysteemi ikinä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Halutessaan saa siis kaikki saamansa kommentit/kommentteihin vastauksena laitetut kommentit sähköpostiin ja toisten kommentteihin voi vastata suoraan. Miksei tätä mahdollisuutta ole juuri missään muualla? Tyhmää.