Tänään hain postista yhden tosikivan paketin ennen töihinlähtöä.
Oisin voinu sen kyllä eilenkin jo hakea muttakun tietysti unohin
sen lapun kotiin kun lähdin muka niin kiireellä kauppaan. :D

Salaisen Neuleystävän paljastuspakettihan se siellä!
Ihana paketti, todella kannatti odottaa viimepäiville asti. :)

snylta_marraskuu.jpg

Rellanan punaista, ihanan pehmeää Merino Plus-lankaa
[en ookaan aikasemmin tutustunut ko. puljun lankoihin], itseneulottu
pinkki kaulahuivi, puikkostoppareita [kyllähän mulla näitä on jo
ennestäänkin mutta ei haittaa sitten niin yhtään vaikka niitä on enempikin,
kuitenkin mulla on ihan aina mooooonta työtä kesken yhtäaikaa :)
],
rullamittanauha [joita ei myöskään oo koskaan liian montaa :)]
ja namia Mars Delight-suklaatia, mmm.. :)

snylta_huivi.jpg
Mambohuivi on tosi kiva, käy vallan mainiosti mustan takin
kanssa ja pariksi vaikkapa mun PinkkiMariolle joka
itseasiassa taitaakin olla vielä kellarissa..

Mun syksyn aikan saamien salaisuuksien takana oli Meemu.
Ihan uusi tuttavuus olet minulle, en tietääkseni ole käynyt
blogissasi aikaisemmin. En myöskään arvannut paketin päällä
olleista tiedoista tai mistään muustakaan kuka voisit olla.

Taitavasti sait kyllä noita paketteja lähtemään matkaan usealta
eri paikkakunnalta. :) Salapoliisin työtäkään en ehtinyt kierrokseen osallistuneiden blogeissa tekemään jotta olisin edes voinut arvata henkilöllisyyttäsi, joten salaisena pysyit siis loppuun asti. :)

Olit ihana SNY ja keksit mieluisia paketteja, kiitos vielä kerran! :)

Itse en tällä kierroksella tainnutkaan tuota paikkakuntakikkailua
suuremmin harrastaa. Vai oliko Sinikka niissä mun lähetyksissä
jotain muutakin leimaa kuin Kokkola [Seinäjoki]?

Munkin ois tehny mieli lähettää mun salaiselle ystävälle jotakin
itseneulottua tms, mutta enhän mää sitten saanut aikaseks, oli
liikkeellä neuleplaahia jne..aina ei vaan pysty. Ehkä ens kerralla..