Nää oli tarkotus saada valmiiks Lapaskuun aikana mut
eipä ne sitten kerinneet. No nyt ovat kuitenkin valmiit.
Eka omatekonen joululahjomus plakkarissa siis. :)

goddaughter's mittens

goddaughter's mittens

Novitan perusohje, kiilapeukulla, Muksuextrasta.
Lanka Järbo Garnin Raggi, colori-tyyppinen,
aika kiva, ei lätäköitynyt. Menekki 65g.
Puikot 3 ½:n bambusukkikset.

Pikkasen pienet ne on mulle joten voisko ne
olla 9 veelle typylle hyvät? Toivotaan niin. :)

goddaughter's mittens

Vois tehä itellekin samanlaiset. Joo, oon oikeestaan ruvennu
tykkään lapasista. :) Tuota lankaahan mä ostin keväällä
Haaparannan reissulta. Lähempää ei oo löytyny..mutta
onneks sitä on vielä toinen korkkaamatonkin kerä.. :)

goddaughter's mittens

ps. taustalla soi eilen kauppareissulla kärryyn tunkenut
Tarja Turusen joululevy. Ihana. Viime vuonna mua niiiiiin
kismitti kun en löytäny sitä sitten niin mistään kaupasta.
No, mutta nyt mulla sitten viimein on se ihan omana! :)