Täällä sairastetaan, vuosisadan kurkkukipu ja voimaton olo tuli ja vei
meikäläisen petiin. Not nice. :( Tulehusarvot jonkunverran kohollaan,
huomena saan tietää nieluviljelyn tulokset. Mutta se siitä, ei tehä tästä kuitenkaan mitään sairauskertomusta, on mulla muutakin asiaa..

Varsin kurjaa oloa piristi paketti jonka hain postista samalla
reissulla kun raahauduin apteekkiin hakemaan troppeja..
Ja mikä huisin mahtava paketti mua oottikaan, jestas sentään! :)

ravelryvaihtopkt1

Osallistuin siis Suomalaisten Ravelryvaihtoon, 40€:n ryhmään.
Tähän on kyllä taatusti satsattu enempi, oon aikalailla varma. :)

ravelryvaihtopkt2

Siis W-A-U!
Hyvä etten heikotukseltani pyörtyny pakettia avatessani! :)
Ensinnäkin, 14 (!) vyyhtiä aivan ihanan punaista Kanadalaista
Briggs & Littlen Atlanticia, Sylviin, jonka pdf-ohjeen sain salaiselta yllättäjältäni Tikrun välittämänä jo viime viikolla ja tulostin sen töissä.
Nyt sain sen myös paperiversiona. Mun tarttee vissiin nyt
oikeesti sitten tehä se, osasin tai en :)

ravelryvaihtopkt3

Ja kuten kuvasta näkyy, ei siinä vielä kaikki! :) Paketista kuoriutui
myös Dropsin Alpacaa, Trekkingiä [en oo kumpaakaan muuten vielä neulonu aiemmin], Maggie Seftonin neuledekkari Knit one, Kill Two
[ihan uus tuttavuus mulle, taatusti mielenkiintonen! :)], pinkki
mittanauha [mulla on ennestään just samanlainen punanen, mutta näitähän tarvitaan aina. :)] ja aina ihanaa valkosta suklaata ja
Robert'sin vaniljakahvia [näistä herkuista nautitaan sitten kunhan makuaisti taas joskus palaa ja nieleminen helpottuu, nytten kun
melkeen itku tulee niellessä..eikä mikään maistu miltään,
saati sitten että ees tekis mieli syyä mitään.. :(]

Voi että, oon ihan sanaton, miten voin ees kiittää tästä tarpeeks,
niiiiin mun näkösen paketin on vielä salaisena pysyttelevä
Ravelry-ystäväni rakentanut. Oot ihana, kuka sitten oletkin! ♥

Photobucket