Jipii! \\o/

Kohta alkaa tiffanykurssi! Viikon päästä jo, itseasiassa. Olipa hyvä että näin Ailaa messuilla. Sain nimittäin vinkkiä että kannattaa ilmottautua opiston ruotsinkielisen puolen kurssille kun siellä on vielä tilaa. Ja niinhän siellä oli! :) Kun siis olin vähän myöhässä tuon ilmottautumisen kanssa ja jäin kolmannelle varasijalle keskiviikon iltakurssille. No, peruin sen nyt sitten kun pääsin tuohon tiistain iltaryhmään. Ei siellä kuulema tarvitse ruotsia puhua ja neuvojakin saa ihan suomeksi. :)

glass_star.jpg
[kuva on googlattu, ei siis omatekemäni]

Ainaskin yks pikkulamppu mulla jäi keväällä kesken ja tähän oon jo kaavat leikannut ja lasitkin on olemassa. :)

Tuskin maltan odottaa että pääsee taas leikkaamaan lasia! Tää on nyt siis mulle kolmas lukuvuosi kun oon opistolla tiffanykurssilla. Nythän tuo opistotalo on remontissa ja pitää opetella menemään eri paikkaan. No, eipä nuo entiset Chydiksen tilat mitenkään oudot ole, mutta onhan sinne tietysti vähän jännä mennä eri tarkoituksessa kuin ennen. :)