No. Perun puheeni tämän niiiin kovin suositun faktajutun passaamisesta. Tosi moni, varmaan liki sen seittemän kanssabloggaajaa, haastoi mut mukaan ja melkein jo väsyin vastaamaan kaikille että oon tällaisiin jo niin monesti muissa blogeissani vastannut että ei kiitos tälläkertaa. Mutta, ettehän te kaikki niitä ole nähneet. Joten...antaa mennä nyt sitten.. :)

Seittemän Faktaa Satu H:sta

1. Mulla ei ole sisaruksia. Synnyin 1,330 kg:n painoisena keskosena 1 ½ kk ennen laskettua aikaa keisarinleikkauksella äitini saatua raskausmyrkytyksen. Kohta mulla onkin synttärit. Tasan kymmenen päivän päästä. :)

2. Rakastan kesää. Mitä kuumempi sen parempi. :) Ehkä tää juontaa juurensa just tuosta syntymäajasta. Syksystä en sitten tykkää yhtään. Ainaiset sadekelit on niin kovin kurjia ja kylmiä.. :/ Ei sovi tämmöiselle vilukissalle ollenkaan...

3. Jäätelö on herkkuintohimoni numero yksi. Voisin syödä vaikka kuinka monta päivässä. Harmikseni/onnekseni mulla ei kuitenkaan oo pakastinta johon voisin jätskiä varastoida.. :) Jos tiiän että on tulossa kahvivieraita niin sillon käyn kipaseen lähikaupasta jätskiä tarjolle, joten, jos oot tulossa, ilmota etukäteen! :)

4. Sormeni on selvästi vinot koska ne jäivät pienenä rattaiden pitujen väliin puristuksiin. Mitään varsinaista haittaa tästä ei kuitenkaan ole koskaan ollut.

5. En oo koskaan matkustanut lentokoneella. Kerran oon ollut Kruunupyyn lentokentän yleisölennätyksessä, mut se ei oo sama asia. Itseasiassa pelkään korkeita paikkoja vähäsen..

6. Oon ollut Lapissa neljä kertaa 15 kk:n sisällä [kolmesti Kiilopäällä ja kerran Pyhällä] ja lapinhulluus iski heti ekasta kerrasta. :) Tätä aikaisemmin olin käynyt kerran Ranualla, mutta sitä ei kai lasketa kun on Napapiirin alapuolella.

7. Mulla on ollu ajokortti kohta 9 vuotta. Kauheen nopeesti aika menee. Pääsin läpi sekä kirjallisista [18v synttäripäivänäni] että inssistä [kahden viikon päästä kirjallisista, muutaman lisäajotunnin jälkeen] ekalla kertaa. Ihmeekseni, sillä muistaakseni tein kyllä virheitä mm. mäkilähdössä. En muuten vieläkään tykkää mäkilähdöistä. Koskaan en oo oppinut niitä käsijarrulla tekemään vaan pelaan polkimilla edelleen. Toinen ikuinen kammotus on taskuperuutus. Vaikka mulla pikkuruinen auto onkin.

No niin. Tulikohan kelleen mitään uutta tietoa meikätytöstä? :) En haasta muita kun kaikki varmaan tän onkin tehneet, mutta jos joku ei oo, niin siitä vaan. :)

ps. lisää faktaa mun tykkäys ja ei-tykkäysjutuista täältä. Alotin tekeen tuota listaa jo vähän niinkun Syksyn SNY:täkin ajatellen...ja ihan vaan omaksi ilokseni muutenkin. :)