Sitten vielä yks juttu tälle päivälle. :) Unelmakerhon tutustumispaketti
tulla tupsahti tänään. Tai siis postistahan se piti hakea, mutta silti.
Oon kyllä vähän pettynyt..ei tullut kun vaan yks kirja ja se muistio.
Tilda-purkit ja se toinen kirja [201 ideaa pieniin ja suuriin virkkaustöihin]
tulee joskus myöhemmin. Vissiin vähän ruuhkaa..

unelmakerho1.jpg

Tone Finnanger - Tildan tapaan [Tildas hus]
No, nyt mullakin on sitten Tilda-kirja. :) Tuskin minä siihen kuitenkaan
hurahdan ihan niin kovaa kun monet muut mutta onhan ne kivoja kyllä. :)
Mut enhän minä ees oo mikään romanttisten ylisöpöilyjen ystävä?
Mutta voihan niitä tehä muunkin värisiä kuin pastellisia, vai voiko?
Joka tapauksessa, kirja on aivan ihanaa selailtavaa, se saa hyvälle tuulelle. :)
Ja on Tilda paljon muutakin kun vain niitä hahmoja..

Jotain maistiaisia:
tilda1.jpgtilda2.jpgtilda5.jpgtilda3.jpgtilda4.jpg

ps. Jännä muuten että Jujusta tuli jo toinen kerholehti mutta ekankaan lehden
kuukaudenkirjaa ei oo näkynyt.. Onko joku muu saanut sen jo?
Hurmaavat huivit se tais olla jossen väärin muista..

symppist_100_kuv_etus2.jpg

Sitten.. Neuleblogistaniassa on viime aikoina kohistu kovasti tuosta
Eeva Haaviston Sata kansanomaista kuviokudinmallia-kirjan
näköispainoksesta. Pakko myöntää että kyllä oon ihan ulalla siitä että
miks se nyt on niin kauheen suosittu ja haluttu? Millasia malleja siinä
sitten niinkun on? Kun en oo koskaan nähnytkään.. Se ois siis nyt
tarjouksessa tuolla Jujussa, mut en mä nyt ihan niin höperö oo että
tilaisin ihan vaan siks kun kaikki muutkin tilaa.. No, ehkäpä joku
esittelee kirjan blogissaan sitten kun on sen saanut. :)