Haikeaa.. Viimeinen SKY-paketti saapui tänään. Nyt vasta ehdin sen
avata kun olin illan kokoustamassa. Painava paketti, kirjapitoinen. :)
SKYlta_maaliskuu.jpg
Joanne Harrisin Herrasmiehiä ja huijareita sekä Faïza Guènen
Hällä väliä huomisella
. Ja suklaata. Tummaa. Aina niiin hyvää. :)
Molemmat kirjat ovat entuudestaan ihan tuntemattomia minulle,
en siis ole lukenut kumpaakaan.

Salainen ystäväni oli Hekku. Ihan uusi tuttavuus olet minulle enkä missään
vaiheessa arvannut kuka voisit olla. Tässä viime viikkoina tosin poissuljin
osallistujien listasta sellaisia jotka olivat jo paljastuneet, mutta vielä jäi niin
 monta tähteille etten lähtenyt blogikierrokselle arvuuttelemaan. :) Oikein hyvin
siis pysyit salassa. Tosi monesta paikasta kyllä leimojen perusteella mulle
postia lähetitkin että ainakaan paikkakuntien perusteella en ois kyllä
voinut mitään oikein kai arvaillakaan. Tai no, kyllä minä vähän arvelin
että olisitko sinäkin mahdollisesti Pohjammaalta. Ja olithan sinä. :)

~ Iso kiitos salaisesta alkuvuodesta! ~

kirjakahvila.jpg

Tää oli eka kerta kun osallistuin salaiseen kirjaystävä-vaihtoon.
Monenlaisiin muihin vaihtoihin oon toki osallistunut aikasemminkin,
mutta ekan kerran nyt tällaiseen kirja-aiheiseen ja kivaa oli. Tosi kivaa.
Osallistun varmasti kyllä toistekin. Salainen posti kun on niiin
mukavaa sekä koota, lähettää että saada. :)