Se on valmis! Buttony. Loving it! :)
Tykkään kyllä niin kovasti tuosta raidoituksesta.

Kaulahuivihan mulla on ollut samasta langasta
[tai siis silloisesta Fiestasta] jo syksystä 2006.
new_scarf.jpg
Tää kuvahan mulla on Ravelryssä käyttiksenä,
ootte varmaan huomannu jotka siellä ootte. :)

Ensin epäonnisia kuvausyritelmiä peilin kautta eteisessä.. Nooo. not liking this..
buttony1.jpgbuttony2.jpg

Kunnes..älysin jotain aivan mullistavaa. Siis keittiön oviaukko,
siinähän vois saada hyvin kuvia itsestään, itselaukaisija vaan käyttöön
ja kamera liesituulettimen reunalle. :) Miten en oo ennen keskinyt tätä!?
Tuo liesituuletinkin kun on tuossa ollut jo vuoden. :D

buttony3.jpgbuttony6.jpg
buttony4.jpgbuttony5.jpg

Kuten kuvista näkyy - tein lyhyet hihat.
Vartalo-osasta erottelun jälkeen neuloin siis vaan resorit.
Kainalosta poimin muutaman silmukan lisää.
Oon kyllä ihan yllättynyt että tästä tuli näin hyvä,
enhän minä ees tehnyt mallitilkkua. En minä kyllä koskaan tee. :D

buttony7.jpg
Novitan Karuselli, menekki yhteensä 376g, sentilleen kaikki mitä sitä olikin,
eli oma jämänöttönen, Makepeace75:n Syksyn Sävyt-langat ja
Marin jeesilanka. :) Huh että miten jännitti miten mahtaa käydä. :)
Seiskan puikot, sekä pyöröt että sukkikset. Nappeja kymmenen kappaletta.

Paksuilla puikoilla nopeasti valmistuva neule. Ehkä ihaninta
top down-tyyppisissä on kyllä saumattomuus, ehdottomasti! :)