Tätä on näkynyt monissakin blogeissa viime aikoina. Ens aattelin et en taida jaksaa osallistua moiseen, mutta jos nyt kuitenkin. :)

Kirjoita kolme (3) asiaa omasta elämästäsi kaikista alla mainituista ajankohdista.
Kymmenen vuotta sitten (1997): 
* opiskelin lukiossa
* minulla oli vaalennetut hiukset
* vedin 4H:n kokkikerhoa ja olin mukana MLL:n lastenvahtiringissä

 Viisi vuotta sitten (2002):
* matkustin ensimmäisen kerran Viroon
* asuin vielä vanhempieni luona
* valmistuin AMK:sta sosionomiksi ja aloitin
sosiaalityön opinnot avoimessa yliopistossa

Kolme vuotta sitten (2004):
* työskentelin kehitysvammaisten nuorten parissa
* minulta poistettiin viisaudenhammas
* minulla oli punaiset hiukset

Vuosi sitten (2006):
* olin ekan kerran isoilla festareilla [Ruisrockissa]
* työskentelin va. sosiaalityöntekijänä
* minusta tuli Lapinhullu :)

Eiliseen mennessä tänä vuonna (2007):
* olen ollut työttömänä koko vuoden
* olen ollut Lapissa kahdesti
* aloitin tämän blogin

 Eilen (01.11.2007):
* olin vain kotosalla
* tein Calorimetryjä useammankin
* katsoin TV:stä monta sarjaa
[torstai on ehkä paras TV-ilta! :)]

Tänään (02.11.2007):
* olen ollut vain kotona
* peruin osallistumiseni Tampereen messureissulle :(
* menen kohta saunaan ja sen jälkeen käyn vanhemmillani iltakahvilla
[perinteiset perjantaitouhuni :)]

Huomenna (03.11.2007):
* olen menossa bussireissulle Kivitippuun
* osallistun siellä myös Talentian syyskokoukseen
* näen erään ihanan ♥ pitkästä aikaa

Ensi vuonna (2008):
* olen toivottavasti löytänyt uuden, kivan työn
* matkustan taas Lappiin viikoksi keväthangille
* tämä blogini täyttää vuoden :)