Blue haastoi..

Mistä bloginimesi on peräisin? Blogistania on täynnä mitä
mielenkiintoisempia bloginimiä. Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina? Mikä on sinun tarinasi?
Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?
Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja
haasta kolme muuta tekemään samoin.

Kuten jo Bluelle totesinkin, ei mulla kyllä kauheesti tähän oo
kerrottavaa...ainakaan tän Vuodatuksen blogin suhteen..

Ihan helpoimman kauttahan nää on muodostuneet..
No, Satu H koska se on nimeni.. Satu on etunimi ja H on sukunimen
eka kirjain. Satu H oon ollut jo ala-asteelta asti kun oli kaks Satua
samalla luokalla..tais olla jo päiväkerhossakin viimeisenä vuonna..

Blogiosoite on kuitenkin satumh.vuodatus.net koska satuh.vuodatus.net
oli jo varattu. M tulee toisen nimeni etukirjaimesta. Väkerrykset siksi koska
blogissani esittelen monenlaisia kädentöitä, en pelkästään neuleita ja muita
varsinaisia käsitöitä. Ja kädentyöthän ne ovat niitä väkerryksiä. Varsinkin
kun niitä tekee joku joka ei ihan kaikkea osaa mutta haluaa kuitenkin yrittää. :)

Monessa kansainvälisessä paikassa, kuten Livejournalissa, MySpacessa,
Last.FM:ssä jne. olen nimellä fairytale_80. Tämä ihan vaan koska
Satu on englanniksi fairytale ja olen syntynyt vuonna 1980. Nerokasta! :D

Ketähän mä nyt sitten haastaisin...vaikka Reunasilmukka, Mehiläinen ja Marsu! :)